Krisberedskap för dig och din hund

Du som har en eller flera hundar är ansvarig för att de mår bra i vardagen men även vid kris eller krig.
Därför är det viktigt att lära sig mer om vad som kan hända vid en kris, och att du funderar på vad din hund behöver – att man har en plan!
Under tre träffar diskuterar vi detta och ni kommer också få göra en plan för för att din hund ska klara krisen!

Instruktör: Eva Hult, Höganäs Brukshundklubb och Susanne Nilsson, FRG Höganäs.

Start: Onsdagen den 6 mars kl 18.30.

Dag: Onsdagar 18.30-21.00, 3 kurstillfällen, dvs 9 studietimmar.

Kallelse: Skickas ut cirka 1 vecka innan kursstart.

Krav: Inga krav på medlemskap.

Kursavgift: Kursen är kostnadsfri.

Max antal deltagare: 20 st

Frågor: Eva Hult eller 0707-34 07 07 (efter 17.30)

Kursanmälan Krisberedskap för dig och din hund

Anmälan Krisberedskap för dig och din hund
I meddelanderutan kan du berätta vad du tidigare har gjort med din hund, t.ex. kurser. Har du särskilda önskemål eller problem som du vill ha hjälp med skriv dem gärna här också.
Personuppgifter:
När du anmäler dig till kurs godkänner du att dina personuppgifter kommer hanteras helt enligt vad som står i vår integritetspolicy (GDPR).
Dina uppgifter kommer inte att användas till något annat än för administration. Läs mer information här