Ring- och samvaroträning

Känner du dig lite nyfiken på hur man ställer hund eller känner du sig lite ringrostig? Eller känner du att min hund behöver lite mer samvaroträning?

Vi kommer att gå igenom alla de klassiska momenten i utställningsringen men alla är välkomna! Med eller utan utställningsambitioner!

Ledare:  Cicci Andersson.

Känd från youtube kanalen “Lilla Räv”.

Cicci ställer med stor framgång ut två av sina Welsh corgi Pembroke, tiken Pemberwood’s Lowis och egna uppfödningen Lilla Räv’s Guldgosse som båda blivit BIS-junior och BIS på specialklubbsutställningar.

Lowis blev 2023 2:a vinstrikaste Pembroketik och Guldgosse blev vinstrikaste svenskfödda Pembroke hane.

Ring- och samvaroträningen kommer att ske vid tre tillfällen. Man väljer själv om man vill komma på ett tillfälle eller två eller på alla.

Dagar: Onsdagar, 3 april, 17 april och 1 maj kl. 18.30.

Krav: Hunden ska vara vaccinerad mot valpsjuka enligt SKK:s anvisningar. Gärna även mot Parvovirus, smittsam leverinflammation och kennelhosta. Du behöver ha med vaccinationsintyget.

Kursavgift: 150 kr per person och gång.
Inget krav på medlemskap.

Betalning: Sker på plats via swish.

Anmälan och eventuella frågor: Cicci på