Helgläger med Martha Landin

För dig som vill utvecklas inom bruks- eller tävlingslydnad!

Finns platser kvar!

Helgen den 21 – 22 maj har vi läger med  Martha Landin som instruktör!

Max antal deltagare är 8 stycken.

Kursavgift: 1900 kr och betalning sker till plusgiro 64 19 44-4. Märk betalningen med Martha. Frukost, lunch och fika båda dagarna ingår.

Fram till och med den 17 april har helbetalande och de med familjemedlemskap i Höganäs Brukshundklubb företräde. Därefter, från den 18 april släpps platser till delbetalande medlemmar och medlemmar i andra klubbar. För att säkra sin plats som klubbmedlem måste betalningen vara inne senast den 15 april.

Anmälan är bindande. Vi har dessvärre ingen möjlighet att återbetala anmälningsavgiften utan då hjälps vi åt att hitta en ersättare.

Martha Landin har under många år tävlat på högsta nivån i lydnad och är numera landslagsledare i lydnad. Förutom tävlingslydnad har Martha tävlat i både IPO/BSL III, elitklass spår samt rapport med sina dåvarande mallar. Martha är nationell och internationell lydnadsdomare. Hon har dömt lydnads-SM, två gånger, Lydnads-VM i Tyskland för Belgiska vallhundar och Nordiska Mästerskapen i Norge.

Anmälan: Sker till . Ni ska få ett bekräftelsemail  inom 1-2 dygn, annars hör av er! Ni kan nå mig förutom på mail på 0707-34 07 07, efter 17.30.

Välkomna – det kommer att bli en toppenhelg!

Eva Hult

Hundägarutbildningen