Viktigt meddelande till alla medlemmar!

SBK har nu börjat använda sitt nya medlemsregister. Det innebär att vid alla utskick som vi – din lokalklubb, SBK Skåne och förbundet gör hämtas uppgifterna från medlemsregistret. Därför rekommenderas alla medlemmar att logga in och kontrollera att mailadress och mobilnummer stämmer! Och gör det snart – i nästa vecka gör vi ett utskick som går via mail.  Så gör det nu!

Så här gör gör du:

• Klicka på länken https://brukshundklubben.membersite.se/
  • Logga in med hjälp av bank-id/e-legitimation (finns bara ett fåtal som har lösenord).
  • Du kommer direkt till Min profil. Om inte, gå till menyn som finns längst upp till vänster, tre vertikala streck och välj min Min profil.
  • Scrolla ner på sidan – klicka på Redigera till höger under dina uppgifter om bl.a. mailadress och telefon.
  • Ändra sedan till korrekt mailadress och korrekt telefonnummer.
  • Tryck på Spara till höger under uppgifterna.
  • Klart!

Om du inte får det att fungera kan du kontakta vår sekreterare Mia på 0707-870054.